Задля ефективної боротьби із російським медійним впливом у зоні АТО Україні необхідно на постійній основі, систематично створювати специфічний високоякісний медійний продукт, розрахований саме на населення у зоні АТО.

Про це політолог, директор Інституту «Діалог» Андрій Миселюк сказав у понеділок, 6 червня, у прямому ефірі телеканалу «112.Україна».

Він підкреслив, що на даний час ця робота Міністерством інформаційної політики Юрія Стеця системно не ведеться. «Мають місце нерегулярні зусилля цього міністерства задля поширення впливу українських ЗМІ у зоні АТО. Часто-густо цілі цих зусиль – або «залатати бреші» у реалізації інформаційної політики у зоні АТО, або створити видимість того, що якась серйозна робота у цьому напрямку проводиться. Системного бачення і системної роботи, на жаль, немає», сказав політолог.

 

Він додав, що задля такої роботи необхідні значні організаційні, інтелектуальні та фінансові ресурси.